Registrirajte se

Obavezno unesite polja označena sa *

Registriraj se!

 
Newsletter HP Mostar

Newsletter HP Mostar

  • Želim povremeno primati obavijesti od Hrvatske pošte Mostar

  • Ne želim više primati obavijesti od Hrvatske pošte Mostar

KONTAKT I REKLAMACIJE:

Svi proizvodi su detaljno pregledani prije dostave i pažljivo zapakirani u naše kutije za dostavu kako bi do Vas stigli neoštećeni i u ispravnom stanju.

Kupac ima pravo na reklamaciju u roku od 15 dana nakon primitka proizvoda ukoliko je:

  • - isporučeni proizvod oštećen,
  • - isporučeni proizvod nije proizvod koji je naručio

Prema Zakonu o zaštiti potrošača kupac ima pravo na prigovor ili na zahtjev za povratom novca u definiranim rokovima. Rok za prigovor ili povrat novca teče od datuma na računu o prodaji robe.

Ako Kupac, bez obzira na pakiranje i redovitu uporabu potrebnu za testiranje proizvoda, proizvod vrati s velikim oštećenjem ili u stanju zbog kojeg Prodavatelju nije moguće prodati proizvod (nije pogodno za prodaju), Prodavatelj nije odgovoran za povrat plaćenog iznosa kupcu.

U svakom slučaju, Kupac mora proizvod vratiti zajedno s računom koji je dobio kada je proizvod isporučen.

Kupac ima pravo uložiti prigovor na robu ukoliko je ista isporučena neispravna ili s greškom koja nije nastala oštećenjem u transportu, te u slučaju isporuke robe koja nije naručena.Takav nedostatak kupac je dužan prijaviti pisanim putem, telefonom na 080 088 088 (inozemstvo + 387 36 445 045) ili e-mailom na adresu epostshop@post.ba najkasnije u roku od 24 sati po preuzimanju iste.

U slučaju da je Kupcu isporučena roba koju nije naručio, nakon prijave problema Kupac će dobiti upute za povrat robe, a Prodavatelj će u najkraćem mogućem roku poslati željeni artikl. U određenim slučajevima, kako bi što kvalitetnije riješio problem Kupca, Prodavatelj može zatražiti dodatne informacije o krivo poslanoj robi poput fotografija i slično.

Prodavatelj će unutar 24 sata po zaprimanju opravdane reklamacije odobriti povrat robe, te Kupca obavijestiti o daljnjim koracima.

U slučaju da je roba koja je dostavljena Kupcu oštećena, nakon prijave problema, Kupac je dužan robu dostaviti na adresu Prodavatelja. Uz robu Kupac je dužan dostaviti: originalni račun i jamstveni list i originalno pakiranje proizvoda.

Postupak popravka ili zamjene neispravne, oštećene ili netočno isporučene robe biti će pokrenut idući radni dan od dana povrata iste, uz uvjet da je u slučaju povrata ista vraćena u ispravnom i neoštećenom stanju, sa svom pripadajućom dokumentacijom i priborom.

Prodavatelj se obvezuje popraviti ili zamijeniti robu za koju se ustanovi da je neispravna uslijed greške u proizvodnji ili oštećena uslijed transporta, te ispravnu robu poslati na adresu kupca o svom trošku.

Reklamacija se ne priznaje za oštećenja i greške nastale uslijed nemarnog rukovanja, nepridržavanja uputa proizvođača, kao i štetnog djelovanja Kupca.

Troškove povrata robe snosi Kupac.

Kupac ima pravo na zahtjev za povratom novca u definiranim rokovima.

Kupac nema pravo na raskid ugovora ukoliko se radi o prodaji audio ili videozapisa te računalnih programa koje je kupac otpakirao.